Арбітраж трафіку Instagram

Мобільний трафік у статистиці переходів перевищує 50%. Вже не можна ігнорувати те, що більшість людей заходять на сайти зі смартфонів. Кількість користувачів Instagram – понад 1 мільярд людей. І це потенційна аудиторія, яка переходить на сайт найчастіше з мобільного телефону.

Арбітраж трафіку в Instagram – спосіб залучити платоспроможну аудиторію. У цьому контексті під поняттям «арбітраж» розуміється перенаправлення користувачів з облікового запису на сайт (як правило, замовника послуги).

Заробіток йде від різниці між вартістю купівлі та продажу трафіку на сайт рекламодавця (вклали у розкрутку акаунта $1000, замовник заплатив $5000 – дохід від арбітражу становив $4000). Для отримання трафіку в Інстаграмі порівняно з іншими джерелами потрібні мінімальні вкладення. Можливості отримання трафіку широкі, але варто враховувати, що правила розміщення реклами не менш суворі, ніж у Facebook.

Що таке трафік

Трафік – кількість людей, що зайшли на веб-ресурс за певний відрізок часу. Найчастіше береться до уваги кількість відвідувачів за добу. Трафік у Instagram — основа для монетизації і чим більше живих передплатників буде, тим більший заробіток. Як залучити активну аудиторію до свого облікового запису, читайте у статті «Розумна стрічка в Інстаграм – 5 тактик для високих позицій», раніше опублікованій у нашому блозі.

Низька та висока якість трафіку

Трафік – це свого роду товар. Як будь-який товар може бути високої та низької якості. Тому недостатньо забезпечити великий потік відвідувачів – важлива ще готовність зробити необхідну дію (перейти за посиланням, зробити покупку, зареєструватися, завантажити файл). З поганим трафіком можна досягти лише відвідування великою кількістю роботів, а не цільовою аудиторією.

Переваги арбітражу трафіку в Інстаграм

Арбітраж трафіку через Instagram має багато плюсів. Серед них:

у соцмережу щодня заходить вражаюча кількість людей;
за допомогою правильно підібраних під свою нішу хештегов та контенту вдається домогтися уваги до публікації навіть за невеликої кількості передплатників;
можливість отримання трафіку за мінімальних витрат.

У випадку з поганим трафіком, що складається з ботів, а не ЦА конверсія сайту тільки погіршуватиметься. Дійсно позитивну конверсію дає аудиторія, що перейшла із соціальних мереж. Якщо ви навчитеся наводити відвідувачів на сайт з Instagram, то гарний дохід гарантований.

Способи видобутку трафіку для арбітражу у Instagram

Останнім часом правила використання Інстаграм стали набагато суворішими і за «сірі» способи просування легко потрапити в бан. Суть у тому, що активне посилання можна поставити в описі профілю, а щоб помістити його в постах – слід замовити рекламу, що таргетує. Які варіанти для отримання трафіку є актуальними:

Створення та розкручування свого облікового запису – стабільний спосіб, що вимагає вкладень часу та коштів.
Оплата рекламного поста в чужому профілі – необхідно вибрати топові сторінки, що підходять під тематику товару, що просувається, або послуги.
Купівля реклами однією з бірж – наприклад, Epicstars автоматизує розміщення рекламного поста і відстежує ефективність постів (є ще Plibber, SpellFeed та інші).
Офіційне придбання реклами в Instagram – управління здійснюється через Facebook.

При роботі з Instagram важливо враховувати, що цією соцмережею користуються у 99% випадків через смартфон. Відповідно надсилати користувачів розумно лише на ресурс, що має мобільну версію. Інакше трафік буде злитий марно.