НАЛАШТУВАННЯ
КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

від партнера

+ Бонус

2000 ГРН

на ваш рахунок!
Миттєве зростання продажів

Замовити контекстну рекламу

    НЕ ПРАЦЮЄ

    контекстна реклама?

    Замов безоплатний аудит
    Отримай знижку на налаштування реклами

    ОТРИМАЙТЕ ВИКЛЮЧНО ПОТІК КЛІЄНТІВ з

    ПОШУКОВика “GOOGLE”

    Які шукають, де купити ваші товари або замовити послуги. Ваші оголошення будуть показані на верхніх позиціях пошукової видачі від Google, лише за цільовими запитами. Оплата здійснюється лише за реальні кліки, коли користувачі натискають на ваше оголошення та переходять на сайт. За допомогою Google Analytics ми відстежуємо, як поводяться користувачі на сайті, і які ключові слова, які ввели користувачі, перед тим, як перейти на ваш сайт, призвели до транзакції. На основі цих даних відбуватиметься постійна оптимізація рекламного облікового запису Google ads, зниження ціни за клік, зменшення вартості конверсій та зниження витрат на рекламу, без різкого зменшення прибутку.

    ВИГІДНО

    Ціна від 2000 грн.

    ОПЕРАТИВНО

    Запуск від 48 годин

    РЕЗУЛЬТАТ

    Зростання продажів

    що скільки?

    Тарифи

    LANDING PAGE

    від 3000 грн
    +2000 грн. на AdWords у подарунок!
    Контекстна реклама для односторінкових сайтів (landing page)

    Включає в себе розробку реклами для однієї ніші. Якщо у вас кілька лендингів, залиште заявку і ми зробимо для вас спеціальну пропозицію.

    КЛАСИЧНИЙ САЙТ

    від 3000 грн
    +2000 грн. на AdWords у подарунок!
    Реклама для класичного сайту або сайту-каталогу.

    Цей пакет призначений для замовників, які надають кілька різних послуг або мають в асортименті кілька товарних груп.

    ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН

    від 3000 грн
    +2000 грн. на AdWords у подарунок!
    Контекстна реклама Google AdWords та Яндекс Директ для інтернет-магазинів.

    Що входить до послуг?

    ЧОМУ ВИ ПОВИННІ ВИБРАТИ НАС?

    ЩО ВИ ОТРИМАєте У РЕЗУЛЬТАТІ

    ПОКАЗ ОГОЛОШЕНЬ НА НАЙВЕРХНІХ ПОЗИЦІЯХ ПОШУКОВОЇ ВИДАЧІ GOOGLE І ЯНДЕКС

    Даний вид реклами приносить максимальну кількість конверсій, тому що люди вже шукають, де купити ваш товар або замовити ваші послуги.

    ОТРИМАННЯ КЛІЄНТІВ З ІНТЕРНЕТУ

    Якщо у вас є клієнти в офлайні, то контекстна реклама – це чудовий спосіб, протестувати свій товар в інтернеті та отримати нових клієнтів, для цього вам потрібен ваш сайт та рекламний бюджет

    ЗРОСТАННЯ ДІЗНАВАЛЬНОСТІ БРЕНДУ

    Про ваш бренд дізнається ваша цільова аудиторія, якщо попит на ваш товар ще не сформований, то ми створимо цей попит через банерну рекламу, якщо бренд вже є, то ми допоможемо стати йому більш відомим, за допомогою відеореклами, реклами в КМС

    ОПЕРАТИВНІ ЗМІНИ РЕКЛАМИ І КОНТРОЛЬ БЮДЖЕТУ

    Будь-які побажання клієнта, щодо рекламованих товарів чи рекламних кампаній – ми все враховуємо та оперативно вносимо зміни до рекламних кампаній. Також визначимо оптимальний бюджет, для реклами, і наступний контроль бюджету

    ЩОТИЖНЕВІ ЗВІТИ

    Звіти про ефективність рекламних кампаній будуть надані щотижня у п’ятницю. Ключові показники, кількість транзакцій, вартість конверсій, дохід, витрата

    ПРОЗОРА РОБОТА

    У вас буде повний доступ до рекламного облікового запису, для того, щоб ви бачили, що відбувається в ньому і які роботи проводяться для покращення ефективності

    НАША КОМАНДА

    Виктория Колесник

    Інстаграм-маркетолог

    Сергей Жмайло

    Керівник SEO-відділу

    Юлия Маурина

    Таргетолог

    Анна Ламбрино

    Менеджер по роботі з клієнтами

    ЩО ПРО НАС КАЖУТЬ КЛІЄНТИ?

    ВІДГУКИ ПРО GOLDEN WEB

    Місія GOLDEN WEB. Розвивати бізнес клієнтів в Інтернеті та підвищувати їх доходи максимально короткі терміни шляхом впровадження комплексних digital-рішень.

    НАМ ДОВЕРЯЮТ

    ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

    ЗАМОВИТИ контекстну рекламу

      Навіщо потрібна контекстна реклама?

      Контекстна реклама – ТОП інструмент для залучення на сайт потенційних покупців. Це можливість голосно розповісти про себе та отримати бажаний відгук. Такий результат досягається за рахунок того, що ця реклама розумна і відображається тільки на web-сторінках, що перетинаються з тематикою об’єкта реклами. Тому оголошення побачать лише зацікавлені у купівлі певних товарів та послуг користувачі. Але це працюватиме лише тоді, коли рекламна компанія налаштована професіоналом, що вникло на достатньому рівні у сферу діяльності замовника.

      Замовити контекстну рекламу у Харкові – найбільш правильне рішення, коли реклама у ЗМІ та інших джерелах не виправдала очікування. У яких випадках контекстна реклама ще потужно спрацьовує:

      виведення нового бізнесу ринку;
      залучення цільового трафіку;
      підвищення впізнаваності бренду;
      вирішення інших завдань бізнесу.

      Тепер розглянемо ці випадки. У контекстній рекламі в інтернеті є важлива відмінність від реклами в ЗМІ – якщо відвідувач натискає на рекламне оголошення, відкривається сторінка з розгорнутою інформацією. Кожне оголошення містить гіперпосилання, яке надсилає на сайт рекламодавця.

      Контекст – це більш індивідуальний та зручний варіант для бізнесу, аніж заплатити круглу суму за рекламу у ЗМІ. Коли йдеться про вихід ринку нового продукту, необхідно гранично чітко сформувати портрет ЦА, зацікавленої у купівлі. Саме під неї складаються оголошення, що чіпляють, привертають увагу.

      Для залучення цільового трафіку контекст – одне з найкращих рішень. Все просто: оголошення показуються людям, які вже зацікавлені в продукті. Якісні та креативні рекламні матеріали представлять компанію у вигідному світлі та голосно заявлять про бренд.

      Контекстна реклама залежно від формату може мати різну зорову реалізацію. Найчастіше використовуються:

      текст;
      відео;
      банер.

      Текстові оголошення є популярними для моделі PPC (оплата за перехід/клік). Подаються у вигляді чіпляючого текстового фрагмента, що містить гіперпосилання на сайт з детальною інформацією про товар або послугу.

      Банерна реклама буває статичною як картинки, яка доповнюється текстом чи динамічної (анімованої). Рекламні відеоролики також супроводжуються гіперпосиланням.

      Основний плюс контекстної реклами в тому, що вона починає працювати та наводити клієнтів відразу. Чому ще варто замовити контекст?

      Повна прозорість – ви бачите та розумієте, на що списуються кошти, можете встановлювати бажані щоденні витрати, після відбору ключових слів отримуєте рекомендації щодо встановлення
      вартості за клік, наочно дивіться витрати в електронному інтерфейсі кабінету.
      Універсальність за рахунок контексту продаються практично всі.
      Оплата за кліки та реальні результати – не потрібно платити за розміщення оголошення чи кількість показів, бюджет списується лише за реальних відвідувачів, які перейшли на сайт.
      Гнучкість – оголошення можна редагувати будь-якої миті, змінювати вартість кліка та ключові слова.
      Можна використовувати без сайту – це зручно для компаній, у яких ще немає сайту, тоді при натисканні на оголошення користувач потрапить на візитку з контактними даними.

      За всіх вагомих плюсів є один недолік – аукціон вартості кліків. Для пошукових систем контекст є способом заробітку і тому найвищим у видачі виявляється те оголошення, яким стоїть найбільш висока вартість за клік.

      Робота з проектом починається з розробки стратегії, вивчення ніші та отримання інформації, що вплине на стратегію просування. Перше завдання – встановити портрет цільової аудиторії та її інтереси.

      Далі робота вибудовується так:

      визначається структура та налаштування акаунта – важливо опрацювати географічний та тимчасовий націлення, пріоритетні категорії, бюджет та параметри, що виключаються;
      збирається семантичне ядро ​​– підбирається набір ключових слів чи фраз, якими оголошення показуватимуться користувачеві і проводиться кластеризація запитів по структурі;
      виконується інтеграція з аналітичними сервісами – налаштовуються цілі, списки ретаргетингу, зв’язок із Google Ads або Яндекс Директ, фільтри;
      пишеться оголошення – складаються заголовки на підставі УТП та конкурентних переваг, опрацьовується продає та креативи;
      запускається безпосередньо реклама, проводиться аналітика та оптимізація – визначається ціна за клієнта, аналізуються поведінкові фактори відвідувачів сайту, розраховуються
      показники повернення інвестицій.

      Можна запустити рекламну компанію за один день за мінімальних зусиль для розкручування будь-яких послуг і товарів. Причому Google, Яндекс, Bing та інші пошукові системи зацікавлені у розвитку цієї ніші, тому постійно оптимізують свою роботу у бік контексту.

      Перед початком контексту слід чітко поставити завдання та цілі, для чого запускається реклама. Грамотний підхід – планувати бюджет на 30+ днів, оскільки перші 5 днів платформа використовує навчання. На це в середньому йде не менше 100 відвідувачів або кліків залежно від категорії бізнесу.

      Потрібно підійти до націлювання та створення оголошень відповідально. Так як якщо ваша пропозиція нічим не відрізнятиметься від конкурентів, то ви можете просто отримати підвищену ціну за покази або кліки. Не варто сподіватися на високий CTR, якщо таргетувати оголошення на загальну аудиторію.

      Тому так важливо дати фахівцю, який налаштовуватиме рекламну компанію, максимально чіткий портрет ЦА. Настійно рекомендуємо вивчити правила Merchant Center до сайту на офіційному посібнику для початківців Google.

      У штаті компанії GoldenWeb працює злагоджена команда фул-тайм спеціалістів. Працюємо понад п’ять років і за цей час здобули колосальний досвід у запуску контекстної реклами. Ми пишаємось
      реалізованими проектами та успіхами наших клієнтів. Будемо раді розкрити можливості вашого бізнесу та надати комплексну послугу.

      Нашим основним напрямком у контекстній рекламі є налаштування рекламних компаній у Google Adwords. Перший місяць включає в себе налаштування та ведення компанії. Вартість послуги складає $120. Що буде зроблено:

      Аналіз ніші, конкурентів, юзабіліті сайту та конкурентоспроможність товару.
      Виставлення цілей та спрямованості рекламної кампанії.
      Виявлення ЦА, портрета цільового користувача.
      Встановлення та налаштування Google Tag Manager, Google Analytics та Яндекс Метрики. Налаштовуємо відстеження ключових дій користувачів на веб-сайті.
      Формування та узгодження набору ключових слів – лише 100% релевантні та цільові запити.
      Складання креативних, інформативних та привабливих оголошень з максимальним показником CTR.
      Управління ставками та бюджетом з урахуванням цілей, сезонності та продуктивності ведення кампанії.
      Вимірювання ефективності роботи реклами та формування щомісячних звітів для замовника.
      Робота із мінус словами для отримання релевантного трафіку.
      Налаштування звичайного ремаркетингу та динамічного ремаркетингу, для “добивання” користувачів, які вже заходили на сайт.
      Налаштування Google Merchant Center.
      Налаштування звичайних та розумних торгових кампаній.
      Запуск відеореклами, щоб зробити бренд упізнаваним (потрібні матеріали замовника).

      Надалі супровід та робота з другого місяця і далі коштуватиме $60. Сюди входить:

      постійна оптимізація рекламного облікового запису на основі накопиченої статистики;
      тестування нових гіпотез та рекомендації щодо покращення сайту;
      А/Б тест оголошень для виявлення найкращого варіанту;
      додавання нових ключових слів на основі пошукових запитів користувачів;
      коригування ставок за часом доби, місцезнаходженням, типом пристрою, віком і статтю;
      робота з мінус словами для отримання релевантного трафіку;
      вимірювання ефективності роботи реклами та формування щомісячних звітів для замовника;
      підрахунок ROI на основі аналітики та планових аудитів, формування рекомендацій щодо покращення конверсії сайту та роботи відділу продажів.

      Завжди прагнемо довгострокового співробітництва, тому приділяємо належну увагу кожному проекту. Враховуємо цілі, побажання клієнта та особливості його продукту. Наша місія – розвивати бізнес клієнтів та підвищувати їхній дохід шляхом впровадження комплексних digital-рішень.